7 Kasım 2014 Cuma

Balköpüğü Bursa'da Etkinliği !

    Blog yazmaya daha da heveslendiğim balkopugubursada etkinliğiyle ilgili bir yazı yazma zamanı geldi de geçiyor bile artık.Taşınma telaşı, yerleşme telaşı, iş, güç, temizlik, çocuk derken bugüneymiş kısmet.
    Pakmaya sponsurluğunda Almira Otel Şehrazat salonda oldu balkopugubursada etkinliği salondan içeri girdiğimizde bizi böyle bir masa karşıladı öncelikle.


   Kapıda gelenleri karşılayan dafinyapragı.blogspot.com sahibi Fatma Hanım oldu. Gelen blogerlar istedikleri yerlere oturdukları için kaynaşma da güzel oldu.Daha sonra www.yesilmaviyleyasam.com şerife hanım tek tek masaları gezerek herkese bir çekiliş  numarası verdi,benim numaram 3.


    Ve daha sonra etkinliğin ilerleyen saatlerinde sevgili Gizemden en çok okunan bloglarla ilgili eğitim aldık.Benim blog yazarı olmadan böyle bir eğitim almam kendi açımdan gerçekten çok iyi oldu.

  
Ve tabi sonra fotoğraf  fotoğraf  fotoğraf  buarada bıyıklar sponsorumuz pakmaya'dan


Bu etkinliğin bana kazandırdığı iki değerli dost ebrulikeçenin sahibesi Gülay ve soslubademin sahibesi Dilek




       Ve çekilişlerden önce pasta kesimi ve cupcake ler. Pastanın görüntüsüde kendiside harikaydı, sadece benim fotoğraf çekimim gerçekten kötü olmuş.:) açıklamamı da yaptıktan sonra fotoğraflara devam.

    Pasta kesiminin ardından sıra geldi çekilişlere.Numaram 3 olabilir fakat çekilişte sondan 2. ydim.Etkinliğe geldiğimizden beri masadaki arkadaşlarla kocaman karton yazan kutular dikkatimizi çekmişti .Demekki ben içten içe daha fazla meraklanmışım ki, bana kartonworks ten kitaplık çıktı çekilişte.Sadece çekilişteki hediyelerle kalmayıp 2 poşette sponsorların bizler için hazırlamış olduğu hediye paketleriyle ellerimiz kollarımız dolu döndük etkinlikten.




    Sanırım hediye alınca mutlu olmayan yoktur içimizde. Şahsen ben hediye almayı da vermeyi de çok severim.Eve gittiğim gibi hemen hediye paketlerini açtık Eymen'le.Tam taşınma arifesinde olduğum dönem olduğu için içinden çıkanlar beni kat kat mutlu etti. İşte hediyelerimin hepsinin toplu çekimi .






   Bütün sponsorlara ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.Fakat onuda başka bir yazıma saklıyorum.
   Kitaplığımı fotoğraflamadan olmaz tabiki diyerekten,

 satırlarıma burada son veriyorum. Bir başka yazıda buluşmak dileğiyle esen kalın sevgiyle kalın.

                                                           Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder