6 Kasım 2014 Perşembe

Küçük bir prenses dünyaya geldi hoşgeldi...

    Benim minik ailemle beraber dün akşam yenidoğan bir prensese ziyarete gittik biz. Kendisi belki  facebooktanda tanıyacağınız BURSAKURABİYEEVİ nin çok tatlı kızı Cemre. Dünyaya gelmek için biraz acele etti ama şimdi gayet iyi, sağlığı yerinde ve annesi babası artık ziyaretleri kabul etmeye başladılar. Bizde eşimin çocukluk arkadaşlarıyla beraber ilk gidenler arasındaydık. O kadar güzel o kadar tatlıydı ki dokunamadım sadece uzaktan sevmekle yetindim.
    Ne zaman küçük bir bebek görsem, hiç bebek büyütmemişim gibi hissediyorum kendimi. Küçükleri görünce anlıyorum benim oğlum gerçekten büyümüş artık.Hele birde şimdi o çok bilmiş halleri yok mu. Sürekli anne, anne, anne... diye başlayan cümleleri ve neden??? soruları.:) Rabbime çok şükür bin şükür evlat sevgisinden beni mağrum etmedi, sağlıkla kucağıma almayı nasip etti.
    Bu sefer ki yazımda da fotoğraf koyamıyorum çünkü küçük prensesi fotoğraf çekmedim.Sanırım çekseydim de koymazdım. Nazara inanıyorum.Küçük prensese 41 buçuk kere maşallah diyerek yazımı sonlandırıyorum.

Sevgilerimle Hoşçakalın...

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder