21 Kasım 2014 Cuma

Çekiliş vaaaarrrrrrr !!!!

    İnşallah vukuatsız öğrenicem şu blog işini. Dilek'in çekilişine katılıp bir güzel yazımı da yazmıştım ama nasıl yapıyorum bilmiyorum 2 oldu yazdığım yazıları yanlışlıkla siliyorum sonra yaptığım hatayı geri de alamıyorum ki. Var mı bu yaptığımın bir çözümü a dostlar yardım edin bana:) Çekiliş duyuru yazımı tekrar yazıyorum.Çok özür arkadaşım Dilek.






   Resimde görmüş olduğunuz kaneviçe dergisinin  Ağustos/Ekim sayıları,Artebella Sizde Yapabilirsiniz Seti, Desenli ve boyaları içinde olan tuval boyama seti, Tuval deseni sizin olabilir. çekiliş şartlarını sevgili Dilek'in bloğunda bulabilirsiniz. Hamarat hanımlar haydi çekilişeeee...Ayrıntılar için tık tık

Sevgilerimle Hoşçakalın...


2 yorum:

  1. Yayin listesindeki sil butonuna basip, yayini kaldirdiktan sonra tekrar geri almanin bir yolu yok diye biliyorum

    YanıtlaSil
  2. bende öğle biliyorum , arkadaşım teşekkür ederim katıldığın için

    YanıtlaSil